lørdag den 2. januar 2010

Så er der liv igen

Allerførst vil jeg gerne ønske jer alle et rigtig godt nytår.
Vi har haft en fantastisk jul g nytår. Første år sammen med Liv - af gode grunde - og heldigvis ikke den sidste. Det har bare været så dejligt at se hende nyde at være sammen med familien og lege med alt det nye legetøj. Hun har desuden lært at sidde selv, og hun er simpelthen så stolt, og det er moren også:-)

Der har dog ikke været meget tid til alt det kreative, da vi har været i Jylland indtil den 29. dec. Herefter er tiden gået med to meget vigtige ting:
1) at gøre klar til nytårsfesten, hvor vi skulle have gæster
2) at være på udsalg

Det er med at være hurtig ude, hvis man skal gøre de rigtig gode kup. Jeg fik da også både en nytårskjole og en vinterfrakke til mig selv samt en flyverdragt til Liv. Alt i alt sparede jeg 2.050 kr. på de tre ting. Det må siges, at være rimelig godt. Men jeg er nu ikke helt færdig endnu...

Årets første kreative indslag er æsker beklædt med papir. Magasin havde deres dekorationsjuleæsker nedsat med 70%. Jeg købte 3 stk. til 32 kr. Nu får de nyt liv med forskelligt papir.


Indtil videre har jeg dog kun lavet den ene, men de andre to skal også nok blive beklædt med fint papir og en sød figur på toppen.

Kh Tine

3 kommentarer:

  1. ej hvor er den kær. elsker ugler og den der er bare sød.
    -Sara

    SvarSlet
  2. Super fin æske! Det kan godt betale sig med udsalg og lidt kreative idéer.. Lækker blog, glæder mig til at følge lidt med fremover..
    Camilla :)

    SvarSlet
  3. Ih, en fin æske!

    Jeg følger lidt med, og glæder mig til at se hvordan de andre bokse bliver. Dejligt med lidt inspiration.

    Kig gerne forbi min lille nye blog :)

    Kh Julia

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails