torsdag den 28. januar 2010

Change away med merinould

Jeg har en masse fint merinould, som jeg selv har brugt til at filte og strikke med. Jeg strikkede især rigtig mange af de der tykke tørklæder/kraver, som blevt strikket på knagerække. Men jeg må indrømme, at det er meget lang tid siden, jeg sidst har brugt af det, og det er nok ikke det jeg kommer til i den nærmeste fremtid.
Derfor tænkte jeg, at der måske fandtes en filt-lysten et sted derude, som ville blive rigtig glad for en masse farver til at filte med.
Hvis det er dig, så kom med et forslag til, hvad du kan bytte med. Umiddelbart er jeg interesseret i retrostoffer, nye stoffer, tapet/papir, færdiglavede ting som f.eks. hæklede svampe eller andre fine ting.


Det meste af ulden er købt hos kartehuset, som nu forhandles hos cchobby. I kan se og købe det her. Der er ca. 800 gram i alt. Jeg har taget et billede af det, så I kan se hvilke farver der er. Vi kan bytte det hele, eller med noget af det.

kh Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails