fredag den 22. januar 2010

Give away mekka

Der er ved at gå fuldstændig inflation i de hersens give aways. Og det er ment meget positivt, for det er en fantastisk ide. Jeg prøver selv at være med i så mange som muligt, og jeg har da i den grad også planer om selv at skulle lave en på et tidspunkt. Jeg er allerede i gang med at finde ud af hvilke/hvilken fantastisk ting, jeg skal give væk. Det skal jo helst være noget, som er rigtig interessant at vinde, for målet med den er at skaffe flere faste læsere til min blog.

Men hvad syv søren skal man snart vælge, når en fulg i hånden netop i dag har startet en give away med en fantastisk flot præmie.
Det er ikke mindre end en smuk buksedragt i Liberty fra Krista Lyngaard til en værdi af hele 1099 kr.


Helle fra en fugl i hånden må uden tvivl være gode venner med Lene fra butikken Olgas oldebørn, da det er hende, som har doneret buksedragten til denne give away.
Olgad oldebørn er en skøn butik i Aalborg (jeg har ikke været der, men at dømme ud fra Helles billeder af butikken, er den virkelig fin). Kommer du ikke lige forbi Aalborg, kan du dog også benytte dig af deres netbutik, som du kommer til lige her.

Og så er der ikke andet at sige, end at jeg håber, at jeg vinder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails