søndag den 31. januar 2010

weekendshopping!

I weekenden var jeg lige et smut forbi Barnlil og købe en af de fantastiske uroer fra Djeco. Der har i alt for lang tid ikke været noget at kigge på, når Liv skulle pusles, da vores loft er meget skrøbeligt og derfor ikke kan holde på et lille søm. Men det er slut nu, for jeg har fundet denne flotte uro, som er så let, at den kan hænge bare ved brug af tape.


Ud over det var jeg lige forbi Designer Zoo på Vesterbrogade, der startede 2. sorteringsudsalg lørdag kl. 10.00. Jeg havde udset mig disse smukke krus, som jeg fik til halv pris. Der er da ikke noget mere skønt end at sidde med en kop god varm te i en smuk kop og kigge ud på den nyfaldne sne. Mmmmm.


Rigtig god søndag til jer allesammen!
kh Tine

2 kommentarer:

  1. NEEEJ hvor er jeg misundelig på dine krus, er heeelt vild med dem... :) Nyd dem... :)

    SvarSlet
  2. Hej Frk. Høiriis
    Jamen de er også bare så fine. Ville rigtig gerne have ryddet ud i de gamle krus, men min kæreste insisterer på at beholde dem, da han ikke er så vild med de her. Og jeg må da også indrømme at de er meget feminine. Men jeg skal i hvert fald nok komme til at bruge dem.
    kh Tine

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails