fredag den 22. januar 2010

Vinterforkølelse og et hemmeligt projekt

Vores nat var lang. Liv vågnede mange gange og græd, fordi hun er blevet forkølet. Og det samme er jeg. Faktisk var jeg nok blevet forkølet før hende og har sikkert smittet hende - øv!
Så i dag står den på en masse te, strepsils og indendørshygge. Jeg håber, at jeg får det bedre meget hurtigt, for jeg skal til Århus i morgen og mødes med en masse dejlige mennesker fra min studietid.


Ud over en smule rengøring har jeg nået at klippe stoffet ud til mit hemmelige projekt.


På billedet kan I se, hvilke ting jeg skal bruge. Rødt babyfløjl, lidt lilla Libertystof, lilla kantebånd og så bogen! Glæder mig virkelig til at se resultatet.

I Livs eftermiddagslur fik jeg også lavet en portion hummus. Det smager så skønt. Jeg har flere gange fået at vide, at min hummus er rigtig god. Men det er altså ikke fordi, jeg gør noget særligt. Dog putter jeg ikke tahin i, for det bryder jeg mig ikke om. I stedet kan jeg slet ikke få nok citronsaft i. Så godt med citron, lidt olie, masser af spidskommen (ofte meget mere end der står i opskriften), lidt salt og chilipulver. Så har man en lækker og saftig hummus.


Rigtig god fredag og weekend til jer alle!

1 kommentar:

  1. Hej Tine
    Hvor ser dit "køkken" godt ud. Hun er heldig hende Liv :-) Ang. forkølelse: Har I prøvet Rød Solhatdråber .... de virker. Knus fra Jelling

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails