tirsdag den 1. juni 2010

wiii en award til mig!

Kristina med bloggen Mikkelsbær har givet mig en award. Tusind tak for det, Kristina.

Jeg er vist ved at være en ud af mange, der har fået awarden, så de fleste af jer kender det, som følger med. Jeg skal nemlig fortælle 7 ting om mig selv, takke og linke til giveren, vise awarden på bloggen og linke til 7 andre, som jeg synes fortjener en award.

7 ting om mig:

1. Jeg æææælsker mad og kager, men vil meget gerne tabe mig 5 kg. - NU!

2. Jeg har syet patchwork i næsten 20 år. Gik på aftenskole da jeg var omkring 12 år gammel - forestil jer lige mig sidde der med en masse gamle koner ... Sjovt syn! Men jeg lærte en masse.

3. Jeg mødte min kæreste på en blind date, som en af vores fælles venner havde sat op.

4. Jeg er født i Odense, men har også boet i både Horsens, Vejle, Århus og bor nu i København på Frederiksberg.

5. Vi skal flytte til en større lejlighed på Frederiksberg lige om lidt eller mere præcist den 1. juli. Og jeg glæder mig så meget.

6. Jeg er ved at tage en uddannelse i NLP - Practitioner.

7. Jeg arbejder som marketingkonsulent i Arbejdernes Landsbank.

Og det var så lidt om mig. Jeg kan næsten ikke beslutte hvilke 7 fantastiske bloggere, jeg skal vælge, så jeg håber det er okay, at jeg dedikerer denne award til alle jer derude. I laver simpelthen de skønneste blogs og inspirerer mig så meget hver eneste dag.

kh Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails