søndag den 27. juni 2010

et loppe-kup

Jeg gik forbi loppemarkedet ved Frederiksberg Rådhus i går. Her fandt jeg det fineste gamle køkkenskab. Jeg har længe ønsket mig sådan et, men har ikke været til at finde til en ordentlig pris. Her skulle de have 250 kr., og jeg kunne derfor ikke dy mig. Jeg blev da nødt til at eje det skab.


Så nu skal det bare shines op med lidt maling og evt. tapet inden i. Jeg tænker det skal hænge på Livs nye værelse - som hun i øvrigt får om meget få dage - og indeholde nogle af alle hendes fine legesager.
Jeg synes dog, at det er vildt svært at vælge farve. Har I nogle gode ideer?

Rigtig god søndag.

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker mintgrøn - synes det passer godt til de kraftige farver legetøj tit har :)

    Ellers solgul måske?

    Glæder mig til at se resultatet.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej Tine
    Hvor er det et fint skab. Isabel har et der ligner hængende over sit puslebord, det var malet pastel lilla da vi købte det..jeg har bare beholdt det som det er, med patina og alting..elsker gamle møbler. Vi ses på torsdag.
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Hvad med rigtig solgul, og saa med fin tapet indeni i samme nuancer? Godt kup!

    SvarSlet
  4. Dueblå, stemmer jeg på. Sådan en klassisk 1950'er køkkenfarve a'la Madam Blå. Love it! -Sikke et fedt skab, er dybt misundelig ;)

    SvarSlet
  5. Ej ja hvor er fint:) Jeg syntes også mintgrøn/pastel lilla er rigtig flotte.
    Men glæder mig til at se resultatet...
    Spændende

    SvarSlet
  6. hej allesammen
    tak for de super gode forslag. Det er helt klart også de nævnte farver jeg skal vælge mellem. Men hold op det er svært:-)
    Jeg må prøve at finde nogen lignende skabe og se hvordan de ser ud i forskellige farver.

    SvarSlet
  7. Super lækkert skab har selv lige redde et fra storskrald. Tænk at nogen ville smide det ud..tsktsk. Jeg skal male mit blå-turkis:-)
    Glæder mig til at se hvilken farve du vælger.

    SvarSlet
  8. Wooa, super lækkert scoop. Jeg stemmer også helt klart for solgul - måske i den lyse ende :)
    God solskinsdag.

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails