tirsdag den 9. marts 2010

Gaveleg

Jeg skal jo have sendt 3 pakke ud til 3 kreative kvinder, som er:

Kristin, albertogvill
Emma Julie, Emmajulie

Jeg har researchet lidt på jer, og jeg har besluttet, at I får 3 forskellige ting. I er meget forskellige, og jeg kunne ikke lige finde på noget, som passede jer alle. Derfor får I en unik ting lavet specielt til jer.
På trods af at Liv er startet i vuggestue, har jeg haft meget travlt, og gaverne er derfor ikke afsendt endnu. Men de to af dem er færdige, og jeg tror, at jeg vil sende dem afsted i dag. Den sidste gave, som er til Emma Julie, er endnu ikke færdig. Men jeg ved godt, hvad det skal være. Det er lidt vildt, for den skal faktisk sendes helt om på den anden side af kloden - nemlig til Australien!!!! Hvor er det fedt, at ens krea kommer sådan rundt i verden.

I får lige et lille kig på de to gaver, som afsendes i dag...


Den til venstre er til Kristin, og den til højre er til Anne.
Hvad det er, må I se på deres blog, når gaverne er modtaget.

kh Tine

11 kommentarer:

  1. Er du gal, hvor jeg glæder mig til at se, hvad det er!!! Det ser godt nok lækkert ud:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Ih Tine altså - et ser SÅ spændende ud! Glæder mig til i morgen!

    Kh Kristin

    SvarSlet
  3. Så flott å kunne motta en gave spesiallaget til seg selv ;o) Og så fint å gi noe man har laget selv.
    Heldige er mottakerne.
    Siri

    SvarSlet
  4. Jeg håber også, at I bliver glade for gaverne!

    SvarSlet
  5. Hej Tine
    Tusind tak for gaven!! Den er helt perfekt:) Du har ramt plet med lilla/rød-kombinationen:)
    Jeg sender fluks gavelegen videre og ser, hvem der bider på;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Hej Tine!

    Sikke en fantastisk gave - den er så skøn! Ih hvor jeg glæder mig til at Karla My kan passe den:-)

    Kh Kristin

    SvarSlet
  7. Sikke nogle fine ting, du har sendt afsted med posten.. Vild med Annes gave..;) Så fin..

    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Hej Anne.
    Hvor dejligt at du kan lide den. Jeg er også selv ret vild med farve-kombo'en. Godt at du kan bruge den.

    Hej Kristin
    Jeg håber bare, at hun kan nå at passe den til sommer. Jeg synes, den virkede lidt stor i det. Men ellers må den jo bruges med lidt ekstra tøj under.

    Hej Annchen
    Tak skal du have!

    kh Tine

    SvarSlet
  9. Så fine gaver du har sendt av gårde til de to andre. Nå gleder jeg meg veldig til min pakke kommer også! Du er så kreativ og flink :)

    SvarSlet
  10. Hej Tine!

    Det tror jeg bestemt hun kan. Den kommer på bloggen senere idag:-)

    ha en dejlig dag
    Kh kristin

    SvarSlet
  11. Hei igjen!
    Ville bare stoppe innom og si at det ligger en liten award til deg på bloggen min:)
    Ha en fortsatt strålende søndag!

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails