søndag den 28. marts 2010

Et par sommerbukser

Så blev der endelig syet lidt på maskinen igen. Efter jeg er startet på arbejde, er det bare som om, der ikke er så meget tid til det.
Denne gang har jeg syet et par shorts i piratlængde til Liv. De er syet i samme stof, som sommerhatten i et tidligere indlæg. Så matcher det jo lis'som - wauw.


Buksemønstret er fra en bog, jeg netop har købt. Den hedder 'Børnetøj 0-3 år' af Hanne Meedom og Sofie Meedom,


og jeg må sige, at jeg synes, den er rigtig god. Ikke blot har den fine og nemme mønstre, men den beskriver også hvordan man skal gøre på en måde, så en nybegynder som mig kan forstå det. Og ting som jeg ikke vidste, hvordan jeg gjorde, som f.eks. hvordan man lige sætter en ribkant i buksebenet eller laver rynk med elastik, det er alt sammen beskrevet. Dejligt, for nu kan jeg for alvor begynde at kaste mig ud i sykunstens regler.

kh Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails