tirsdag den 16. marts 2010

Endnu en award og sidste pakke færdig

I mit sidste indlæg gav jeg en award til Anne med bloggen Apfelstrudel, og sørme om hun så ikke også gav mig en tilbage. Anne skrev om min blog: Tine er ligesom mig tosset med Elsebeth Gynthers mønstre, æsker, papir og tapet, så det er altid sjovt at se, hvad Tine laver.

Det er altså bare så skønt at få sådan noget at vide, og hvor kommer man bare i godt humør af det. Tusind tak, Anne.

Og så har jeg her til aften langt om længe fået lavet gaven til Emma Julie færdig. Undskyld, Emma Julie, at det tager så laaaaang tid. Men nu skulle den gerne flyve til Australien lige om meget snart. Og fordi du har måttet vente, så lægger jeg lige en lille ekstra ting med. Nedenfor kan I se et lille glimt at gaven.


Hvad det er, må I vente med at se, til Emma Julie viser den på sin blog.

kh Tine

3 kommentarer:

  1. Så spennende! Fargekombinasjonen på bildet over er herlig, så gleder meg til å se hva det er:)

    SvarSlet
  2. Hej Tine!
    Tillyke med dine Award´s - det er fortjent! Ih det ser spændende ud det til Emma Julie - må vist holde med hende Blog:-)
    Ha en dejlig dag

    Kh Kristin

    Ps. har vist kjolen du lavede til Karla My frem til veninder og familie - nøøjj siger de alle. Lige en rose til dig!

    SvarSlet
  3. Hej Kristin
    Hvor dejligt at høre, at kjolen skaber glæde.
    kh Tine

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails