søndag den 19. juni 2011

islandsk sweater

Der er flere, der har spurgt efter opskriften på den fine sweater, min mor har strikket. Opskrift og garn er købt i denne butik, som ligger på Godthåbsvej på Frederiksberg.

Opskriften og garnet ser sådan her ud:


Er du interesseret i opskriften, men bor langt væk, vil jeg gerne gå forbi, købe den og sende til dig.

Den nyeste sweater er strikket i farverne mørkegrå og hvid. Den tidligere model er strikket i mørke- og lysebrun - blot så du kan blive inspireret til farvevalg.

Nå, tilbage til gryden med rabarber, som skal blive til marmelade lige om lidt ...

kh Tine

6 kommentarer:

  1. Hej Tine.
    1000 tak for info!!! Jeg bor i Silkeborg, så du ville da være den største skat, hvis du gad og købe og sende opskriften til mig...
    Min mailadresse er trinekjr@yahoo.dk - så kan vi lige aftale ang. afregning mm.
    Mvh og på forhånd tak...
    Trine

    SvarSlet
  2. Hej Trine
    Det skal jeg nok gøre. Jeg venter lige et par dage og ser, om der er andre, der melder sig på banen, inden jeg går i butikken.
    kh Tine

    SvarSlet
  3. Sikke et fint tilbud - jeg bor dog også i området :0)

    Butikken er det skønneste sted med en super betjening

    SvarSlet
  4. Hej igen.
    Jeg var lige omkring min lokale strikbutik, og sørme om de ikke havde både garn og mønster:-)) Men så var det jo bare svært at vælge farver...så jeg tænkte, om jeg mon kunne få dig til at skrive farvekoder på den første trøje, din mor strikkede...
    Kradser trøjen i øvrigt ikke en del?
    Mvh
    Trine

    SvarSlet
  5. Hej Trine
    Hvor fint:-)
    Jeg kan desværre ikke finde farvekoden på det mørkebrune garn, men det lysebrune har nummer 0086. Håber det kan hjælpe dig.
    Nu har jeg ikke gået så meget med trøjen endnu, så det er svært at sige, hvor meget den vil kradse. Men det er noget kraftig og rå uld, så jeg skal helt sikkert have en langærmet bluse under den.
    kh Tine

    SvarSlet
  6. Hej igen.
    Tak for hjælpen - nu er der indkøbt garn og jeg vil gå igang med stikkeriet nu:-) Jeg har valgt at lave en mørkeblå kant og glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud:-)
    Go weekend og 1000 tak for super inspiration.
    Trine

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails