tirsdag den 7. juni 2011

glæder mig ...

på torsdag starter jeg på Lines sykursus. Ihhh hvor jeg glæder mig til at komme i gang igen. Og jeg glæder mig især også til at blive inspireret af Line og lære en masse af hende.
Men hvad skal jeg næsten starte med at sy? Der er så meget at vælge mellem. Jeg tænker både på shorts, bukser og en vest til Liv. I første omgang har jeg valgt lidt stoffer ud, som jeg vil tage med. Dejlige farver.


og så er jeg nu på vej til mit første jordemoder-besøg. Dejligt.

Hav en god dag!

7 kommentarer:

  1. Ej, jeg skal du gå om torsdag? Øv, at det ikke er i dag, for så kunne vi gå sammen:)

    SvarSlet
  2. Åh hvor lyder det dejligt at skulle på sy-kursus!! Glæder mig til at se hvis du viser frem, hvad du får lavet. Hvis det var mig ville jeg satse på det perfekte nederdel -mønster til mig selv. Men nu ved jeg ikke om du pt. har din sædvanlige figur.
    Rigtig god fornøjelse!!!
    Helle.

    SvarSlet
  3. Hej Anne - ej sikke noget. Det kunne ellers have været SÅ hyggeligt. Men jeg kom på lige som den allersidste. Glæder mig til at se, hvad du får kreeret :-)

    Hej Helle - sådan har jeg også sagt i et stykke tid nu. Men så endelig fik jeg taget mig sammen. Men man kan bare ikke altid det hele.

    Hej Helle (Loppe-shoppe) - Jeg tror, at jeg holder mig til ørnestørrelserne i et stykke tid endnu. Men en eller anden dag, så vil jeg helt sikkert også prøve at sy noget til mig selv. En gang når jeg forhåbentlig har en flot figur igen...

    kh Tine

    SvarSlet
  4. hov, jeg mente selvfølgelig børnestørrelserne ;-)

    SvarSlet
  5. ørnestørrelserne er ellers et sødt udtryk;)
    Men hvor er jeg misundelig på dine kommende torsdagsplaner!! Det ville jeg så gerne..:)
    Glæder mig til at se, hvad du får kreeret..
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Sikke en spændende blog du har her. Jeg melder mig som fast læser.

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails