onsdag den 29. september 2010

efterårshygge

så er efteråret da vist for alvor kommet til Danmark. Og det er krilleren i min hals også. Har aldrig drukket så meget te på én dag som i dag, og vinterjakken kom ud af sit hi i morges. Men hyggen er også kommet. Vi tænder i hvert fald op i brændeovnen, og for mit vedkommende er der gang i hækletøjet. Jeg er - som så mange andre - gået i gang med et grannystripes-voksentæppe, som helt sikkert ikke bliver færdig denne vinter. Og så skal der laves paddehatte i forskellige farver.





Hvad får du de mørke aftener til at gå med?

4 kommentarer:

  1. Ej, har I pejs?! Hvor hyggeligt:) Vi ses fredag!

    SvarSlet
  2. S¨hyggelig med pejs!

    Og så er jeg vild med farverne i dit granny stripe tæppe, hvor bliver det flot:)

    SvarSlet
  3. Jeg er SÅ misundelig på din lejlighed (har også luret på de andre indlæg om den). Og virkelig hyggeligt med pejs :-)

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Ja det er simpelthen fantastisk. Du skal nok komme til at opleve den...

    Hej Siri
    Tak for det. Det er så svært at forestille sig, når det endnu ikke er ret stort. Men jeg tror, det bliver så fint.

    Hej Asli
    det er så dejligt at få at vide, at andre også synes, den er skøn. Jeg er selv så glad for at bo der.

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails