søndag den 3. oktober 2010

jule-krea-blog-træf

som vi også kan fornemme rundt omkring i blogland er juleforberedelserne allerede i gang. Jeg har længe tænkt på, at vi skulle have et blog-træf her i København (Frederiksberg). Så hvorfor ikke lave et jule-træf?

Jeg inviterer til jule-træf søndag den 5. december kl. 11.00 - 15.00 hjemme hos mig. 

Jeg sørger for julelækkerierne - men hvis nogen har lyst til at tage noget med, er de naturligvis velkomne. Og ellers tænker jeg, at du kan tage lige det med, du har lyst til at lave. Det kan være julepynt, julegaver eller bare noget af det du er i gang med. Desuden vil der da være rig lejlighed for at udveksle ideer, stoffer og mønstre.


Da vi skal være hjemme privat, kan vi af gode grunde ikke være 50 kvinder samlet, men vi kan godt være omkring 12-15 piger. AnneMia, Wenche, Mirjam, Barbara, Heidi,  Jeannet, Anne-Mette, Susan og Asli er allerede med.

Skriv dig på her i kommentar-feltet med din mailadresse. Så sender jeg dig en mail med min adresse.

kh Tine

31 kommentarer:

  1. Åh... Man skulle bo lidt tættere på..:(
    Men ellers en rigtig hyggelig idé..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Godt initiativ!

    Jeg vil rigtigt gerne være med til at julehygge og være kreativ :)

    Min mailadresse er: fluesvamp@gmail.com

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Lige min tanke, altså at vi mangler et blog-træf i København. Jeg tør bare ikke binde an på december, hvor der er så mange arrangementer med børnene og familie og venner. Kan man melde tilbage senere når jeg kender planerne lidt bedre?

    SvarSlet
  4. Hej Anne
    Ja det er rigtigt. Ærgeligt du ikke kan være med.

    Hej Mirjam
    Super godt at høre. Jeg skriver dig på listen, og sender dig en mail.

    Hej Marie-Louise
    Medmindre der er mange tilmeldinger, så kan du sagtens vente med at melde dig til. Ellers er det først til mølle.

    Tine

    SvarSlet
  5. Øv der er alt for langt for mig... Men super god idé Tine!

    Kh

    SvarSlet
  6. Kære Tine

    Det vil jeg rigtig gerne skrives op til, tak for invitationen ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Kristin
    Ja det er lidt ærgeligt.

    Hej Wenche
    Super, at du er med. Jeg skriver dig på listen.

    SvarSlet
  8. Hejhej
    Jeg er jo meldt til via Anne, men ville lige give dig min mail, hvis du ikke har den: aslisorup@gmail.com.
    Det er alletiders ide med et krea-juletræf og jeg glæder mig meget til det :-)

    SvarSlet
  9. Ej, en god idé! Det tror jeg da også gerne jeg vil med til!
    Må man tage en baby med? ;-) Så må jeg se hvor meget jeg får lavet.. Men hygge det kan jeg da!

    Kram fra Barbara
    barbaraannebennett@gmail.com

    SvarSlet
  10. Hej Barbara
    Du må meget gerne lille Ella med. Det er da bare super hyggeligt, at du har lyst til at komme.
    kh

    SvarSlet
  11. Øj, hvor ville jeg rigtig gerne have været med - en skam man bor så langt væk :) Håber I får en hyggelig dag :)

    Kh Dorte

    SvarSlet
  12. Hvor lyder det bare fedt! Jeg tjekker hurtigt kalenderen:)
    KH Puk

    SvarSlet
  13. Hej Dorte
    Tak skal du have. Ærgeligt du ikke kan være med.

    Hej Puk
    Jeg krydser fingre for, at du kan:-)

    SvarSlet
  14. JA! Jeg vil gerne med om jeg kan. Ser at dette er bloggere jeg ikke kender så godt til men det kan jeg jo blive. Om jeg får lov så er min email adresse heidi@imwithleia.com

    SvarSlet
  15. Hej Heidi
    Super. Jeg skriver dig på listen.
    Glæder mig til at møde dig.
    kh Tine

    SvarSlet
  16. Jeg tror desværre, jeg render ind i mandens arbejdsweekend, så skal passe på sønnen, men vender lige tilbage når den endelige vagtplan er kommet:-)
    God initiativ:-)

    SvarSlet
  17. Det gider jeg bare godt. Det lyder da vildt hyggeligt. Jeg vil gerne lege med hvis jeg må og tager noget lækkert med.
    kh Jeannet

    SvarSlet
  18. Min mail selvfølgelig: Jeannetbk@gmail.com

    SvarSlet
  19. uhh det kunne jeg godt falde for at være med til, så har meldt mig som fast læser, og vender tilbage.

    SvarSlet
  20. Øv det ville jeg gerne men har allerede arrangement - men godt initiativ - har også tænkt der bør laves træf i Kbh - synes bare ikke lige at se den gode lokation til det...

    SvarSlet
  21. Ej hvor et super godt intiativ Tine:)
    Øv jeg har taget en morgenvagt ude i lufthavnen eller ville jeg meget gerne.
    Øv Øv:)

    SvarSlet
  22. Hej Tine,

    Fantastisk initiativ, som jeg meget gerne vil deltage i, hvis der stadig er plads. Jeg er ny i blogverdenen og deler en blog med en veninde (femthe.blogspot.com).
    Jeg glæder mig til at møde en masse kreative kvinder og håber jeg kan leve op til alle de fine ting, jeg kan se rundt om på bloggen.
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  23. Hov - jeg skulle jo skrive en mailadresse også:-)
    amthordal (a) gmail.som

    SvarSlet
  24. Hej Jeannet
    Fik da vist aldrig svaret dig. Fedt at du er med, og lækre sager er yderst velkomne:-)

    Hej Anja
    Det er helt i orden. Krydser fingre for at du kan være med.

    Hej Pia
    Er helt enig. Jeg kan heller ikke lige komme på et sted, hvor der kan være rigtig mange.

    Hej Vicki
    Smadder ærgeligt...

    Hej Anne-Mette
    Der er plads! Fedt at du vil være med. Og velkommen til blogverden.

    kh Tine

    SvarSlet
  25. Hej,
    Jeg er også ny i denne verden, og synes det lyder super hyggeligt. Jeg vil gerne deltage, hvis det kan lade sig gøre, selvom jeg ikke kender jer (endnu). Har selvfølgelig set jeres blogs.

    Susan

    SvarSlet
  26. Hov, jeg glemte også mailen, den kommer her:
    annasmorblogger@gmail.com el. susanhoejgaard@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hej Susan
    Det lyder rigtig godt, at du vil være med.
    Jeg sender jer alle en mail inden længe.
    Tine

    SvarSlet
  28. Hej Tine

    ser først nu at der er mulighed for at mødes med nogle blok piger/damer og julehygge .. jeg elsker jul :)
    jeg kunne da godt tænke mig at være med ,hvis det er muligt endnu :)

    min mail : helle@mody.dk

    SvarSlet
  29. Hej Tine!
    Hvor er det fint at se, at I får stablet et så "lovely" arr. på benene! Jeg håber selv at finde "modet" til også at lave noget lignende engang!
    Hilsen Helle - fra Fyn.
    PS. Jeg melder mig som fast læser og håber at du efterfølgende fortæller om jule-blog-træffet - og alt muligt andet.

    SvarSlet
  30. Hej Helle
    Undskyld mit sene svar. Du er meget velkommen til at komme. Jeg sender dig en mail lige om lidt.

    Hej Helle - fra Fyn :-)
    Skønt du vil kigge med her. Jeg skal nok vise billeder etc. fra vores krea-dag.

    kh Tine

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails