søndag den 1. august 2010

ferie og første granny-stripes-projekt færdig

Ja så kom dagen som er den allersidste dag, før arbejdet igen kalder.
Vi kom hjem fra Tyrkiet i går, og det var en skøn tur. Det har været 3 dejlige uger med ny lejlighed, tur i sommerhus og sidst Tyrkiet. Og I de tre uger har Liv lært at gå, fået en ny tand, og hun kan nu tælle til tre...


Og så er jeg blevet færdig med mit første granny-stripes-projekt, som var et dukketæppe. Det er blevet rigtig fint, og jeg kan nu godt begive mig ud i et større et af slagsen. Jeg har ønsket mig mere af Tante Grøns garn til min fødselsdag, så der kan komme rigtig mange farver på.

I dag står den på lidt indkøb og kiggen på sovesofa til vores gæsteværelse. Alle butikker har jo åbne i dag, så vi skal på shopping. Vi skal nemlig helst nå så meget som muligt, inden arbejdet begynder.

Jeg ville dog i dag ønske, at jeg boede i Jylland, for hvem ville ikke gerne være med til blogtræffet i Århus??? Men jeg ønsker jer alle en rigtig god dag, og så glæder jeg mig til at høre om det.

kh Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails