mandag den 2. august 2010

tapet til bytte

Jeg har fået en værdikupon til flugger farver til en rulle Light & Bright tapet efter eget valg. Værdi 329 kr.
Der er dog ikke noget af det, der falder i min smag og som lige passer ind i mit hjem, men det kunne jo være, at der er en af jer derude, som kunne tænke sig at bytte med noget for sådan en rulle. Jeg er interesseret i retro stof, tapet, hjemmelavede sjove ting eller måske noget helt andet.


Jeg har vedhæftet 2 billeder af eksempler på tapetet, men der findes meget mere. Det hele kan ses på flugger.dk.

kh Tine

1 kommentar:

  1. Hej Tine. Sådan en kupon har jeg også fået, valgte noget sødt med tal og ugler, ved ikke om jeg kan bruge det til noget, men sødt er det.
    KH Mia

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails