mandag den 2. august 2010

change away og nye lamper

For noget, der føles som meget lang tid siden, aftalte Mia og jeg at lave en change away. Og nu er jeg endelig blevet færdig. Hun skal have et hæklenåle-etui, og jeg får af hende en af hendes smukke cafe-pusletasker. Jeg har syet etuiet i lilla babyfløjl og retro stof. Det var egentlig meningen, at retrostoffet skulle være indvendig, men da jeg skulle til at sy det sammen, syntes jeg, det var synd at gemme stoffet væk, for det er så smukt. Så i stedet blev det omvendt. Jeg synes, det er blevet ret fint. Jeg håber, at Mia også bliver glad for den.

Her får I et par billeder af resultatet, før pakken sendes afsted.


I går var vi ude og kigge på sovesofa, og vi fandt sørme en rigtig fin en i BoConcept. Desuden fik vi købt 2 af denne lampe (dog i den vintage-blå farve), som skal hænge over vores spisebord. Desværre kan vi først få dem om en måneds tid. Jeg synes, det har været utrolig svært at vælge lamper til vores spisebord. De skal passe til rummet, møblerne og man skal kunne holde ud at kigge på dem hver dag i mange år. Desuden er der åbent fra vores køkken og ind i stuen, så lamperne skulle også passe lidt til stuen. Uha der var mange ting, der skulle passe. Men så tog vi altså bare en beslutning i går, og så krydser jeg bare fingre, arme og ben for, at jeg bliver tilfreds, når de endelig hænger ...

2 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Uh, jeg glæder mig til at modtage din pakke. Jeg smider også din i postkassen i dag, så mon ikke den dukker op i morgen?
    Fine lamper I fandt.
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Ihhh, hvor fine ting - både pakken og lampen :)

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails