torsdag den 10. oktober 2013

skab et sæt tøj til Kay Bojesens abe og vind

i dag så jeg lige, at Imerco afholder en virkelig fin konkurrence. En der lige passer ind i bloglands univers :-)

Jeg ville ønske, jeg selv kunne deltage, men jeg kan ikke nå det, da vi tager på en lang efterårsferie lige om lidt (mere om det senere).

Men det man skal gøre, er simpelthen at skabe et sæt tøj til den populære abe, tage et billede af aben med tøjet på og uploade billedet på Imercos facebook side. Så deltager man i konkurrencen om den store abe på 60 cm.

Jeg kan da godt komme i tanke om rigtig mange blogkvinder, jeg kunne tænke mig at se lave sådan et sæt. Bare for at nævne nogle - Wenche, Line, Anne, Lis og smilerynker.


Læs alle konkurrencereglerne her.

1 kommentar:

  1. Ih ja - jeg har også godt det den og tænkt samme tanker :-) Jeg kunne også godt se Asli fra Frøkenen og Baronen hækle et sejt outfit til aben - eller måske Puk... Måske man selv skulle give det et forsøg?

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails