søndag den 28. april 2013

et lille skoudsalg

jeg rydder lidt op i skabe og skuffer, og vil bare så gerne af med noget af alt det der fylder, men som ikke bliver brugt. Derfor sælges følgende ekstremt billigt!

Hunter gummistøvler - Solgt
De er ikke beskidte, men matte i gummiet. Trænger til at blive shinet op. De er næsten ikke brugt. Str. 38. Nypris var vist 699 kr. Sælges for 200 kr.




Jeffrey Campbell læderstøvler - Solgt
Der er både lynlås i siden samt snørebånd. De har et lidt slidt look. Næsten ikke brugte. Str. 37. Nypris ca. 1.500 kr. Sælges for 400 kr.





Camper sko - Solgt
De er brugte, men stadig gode og velholdte. Str. 38. Nypris ca. 600 kr. Sælges for 150 kr.





Paco Gil stilletter med plateau
Næsten ikke brugte, da jeg fik købt den et nummer for små. Tror jeg har haft dem på 3 gange. Nypris 1.100 kr. Sælges for 350 kr.



Alle priserne er eksl. forsendelse. Jeg bor på Frederiksberg, hvor du er velkommen til at komme og prøve og afhente. Jeg kommer i ny og næ både til Odense og Vejle, hvor man også kan hente dem. Og ellers deler vi portoen...

kh Tine

3 kommentarer:

  1. Orv...vi har samme størrelse....hvis nu jeg napper Hunter + Camper + Cambell...kan prisen så forhandles til 600 i alt? Jeg holder til i Valby og kan hente selv?

    SvarSlet
  2. Hej Allerod
    Det er godt nok nogle utrolig lave priser, jeg i forvejen har sat. Men det er selvfølgelig utrolig dejligt at komme af med det så nemt. Hvad siger du til 700 kr.?
    kh Tine

    SvarSlet
  3. Jeg sender dig lige en mail .-)

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails