mandag den 29. november 2010

vinderen er ...

Beklager jeg ikke fik lagt det på bloggen i går aftes. Men jeg blev pludselig så træt ;-)
Jeg kørte hjem til mine forældre i Vejle i går aftes, da jeg skal arbejde her i Jylland de næste par dage. Jeg er godt nok spændt på, om jeg mon kan komme til hhv. Silkeborg, Randers, Skive og Herning med al den sne og blæst. Men jeg prøver.

Nå men tilbage til det vigtige. Vinderen!
Det blev til 26 lodder i skålen, og jeg fik min mor til at trække et nummer.
Vinderen blev nummer 16 = Belladotte

Tillykke til Helle. Send mig din adresse på baggertine@hotmail.com og jeg sender fluks din pakke afsted - eller det vil sige ca. torsdag, da jeg lige skal hjem til Frederiksberg igen.

Rigtig dejlig dag til jer allesammen.

kh Tine

1 kommentar:

  1. Det er jeg da glad for at vinde :)

    jeg har sendt dig en mail :)

    kh helle

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails