tirsdag den 23. november 2010

symaskiner i lange baner

i denne weekend har jeg været en tur i London sammen med min kæreste. Det var skønt at sove længe, spise ude og shoppe løs.
Vi boede 10 minutters gang nord for Covent Garden, så det var virkelig centralt. Fredag ankom vi omkring kl. 22 på vores hotel og ville ud at spise lidt. Vi endte i midten af teater-området og på en pub, som er en af Londons ældste. Vi kunne ikke få et bord med det samme, så fik en drink i baren. Her kom vi i snak med et ægtepar, der boede i London, og inden vi fik set os om, havde de lavet en to-do-liste til os, samt de reserverede bord på en super indisk restarant til lørdag aften. Det var fantastisk.

Søndag var vi i Notting Hill, og da vi gik på Portobello Road, faldt jeg over en hulens masse gamle symaskiner inde i en tøjbutik. Se bare her:





Jeg shoppede ikke helt så meget i London, men det blev dog bl.a. til en lille ting fra Muji, som skal bruges i en give away her på bloggen meget snart....

kh Tine

4 kommentarer:

  1. ja det må siges..... hold da op der er mange ....
    kh

    SvarSlet
  2. Den butik var jeg også inde i, da jeg var i London. Gad vide, om det har været en symaskinefabrik eller -værksted eller noget i den stil?

    SvarSlet
  3. Så fandt du en masse symaskiner der ikke er hvide/creme.
    Måske desværre så lidt forældede modeller ;)
    Lyder ellers som en rigtig dejlig tur, lækker med noget kærestetid!

    SvarSlet
  4. Hej Marianne
    Ja, det var helt vildt.

    Hej Anne
    jeg tror heller ikke man kan undgå at se den, hvis man tager en tur ned af Portobello Road. Det kunne da egentlig godt være, at der har været en fabrik en gang. Vi snakkede nemlig også om, hvor de mon havde alle de maskiner fra.

    Hej Anne
    Ja det er rigtigt. De er faktisk rigtig fine i sort. Men de syr nok ikke så godt, som den man kan købe i dag ...

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails