lørdag den 13. november 2010

ny gammel symaskine

så har jeg købt mig en ny men brugt symaskine. I anbefalede mig tidligere en masse forskellige, men de fleste var en Pfaff - og det blev det så.  Jeg syntes dog ikke, at jeg ville bruge så mange penge på det, så det blev en brugt.
Og her er den så:


En tipmatic 6152, som er 3-4  år gammel. Jeg har endnu ikke nået at sy på den, da jeg først lige har hentet den på posthuset i dag. Jeg har købt den her. Men jeg kan da næsten ikke vente. Forventer at den er en drøm at sy på, så jeg er rimelig spændt.

Men i øvrigt. Det her symaskine kiggeri har fået mig til at tænke på, at jeg er helt p(f)aff over, hvor grimme symaskiner egentlig er. Hvorfor kan man ikke købe dem i nogle lidt mere moderigtige farver. Jeg gad godt, at min symaskine var sort, blå eller rød. Det kan da virkelig ikke være så svært. Hvad synes I? Kender I til symaskiner i andre farver end creme-farvet?

Og så sal I lige se et par æsker, jeg købte hos søstrene i dag. De er helt vildt fine. De er vist tiltænkt som gaveæsker, men mine skal nu pynte på reolen og indeholde et eller andet, som jeg endnu ikke er kommet på. Min kæreste bliver sikkert rigtig glad for endnu nogle æsker, man kan putte ting i ... (læs: han synes, jeg har alt for mange i forvejen!).


Nå, andestegen er ved at være færdig, vinen står på bordet, og lørdag aften venter på at blive brugt til hygge.

Hav en god weekend.

7 kommentarer:

  1. Kan man ha' for mange æsker...?
    Dejligt med en ny symaskine:) Glæder mig til at se, hvad du får lavet af fine ting på den! Jeg tænkte, at jeg ville bage nogle muffins til d.5. Eller skal det være mere julet?

    SvarSlet
  2. Blir bra med ny symaskin:)
    Du får sikkert tryllet frem mye flott, tenker jeg!

    Fine esker...jeg har dilla på esker og bokser!:)

    Stikk gjerne innom og bli med på min secondhand giveaway! klem

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Jeg synes, det er perfekt med muffins. Jeg kom da i øvrigt også til at tænke på, at jeg da selvfølgelig skal lave risengrød og æbleskiver til frokost:-)Der er vist en del, der tager noget lækkert med, så jeg tror, vi bliver mætte.
    knus

    SvarSlet
  4. Hej Tulip
    Tak for din besked. Ja, det er altså skønt med en ny maskine. Nu kan den gamle altså bare ikke mere.
    Kigger da lige forbi din give away :-)
    kh Tine

    SvarSlet
  5. Åh, det bliver så godt! Du siger bare til, hvis jeg skal komme tidligere og hjælpe med at pynte op osv.

    SvarSlet
  6. Tillykke med den nye maskine :)

    Jeg har faktisk en sort symaskine, og den gamle jeg har fra min mor er orange :)

    SvarSlet
  7. Hej Sandie
    Nu du siger det, kan jeg huske, at min mor havde en orange symaskine engang.
    Men de er virkelig svære at finde i dag.
    kh

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails