mandag den 7. december 2009

Tak for inspirationen

Efter jeg er startet med at være en del af blogland, er jeg virkelig blevet inspireret af så mange af jer. I laver simpelthen de fineste ting, og nogle af dem har jeg taget til mig og selv forsøgt at lave.

Grunden til, at jeg overhovedet fandt frem til blogland i første omgang, var faktisk, at jeg ikke kunne finde ud af at lave et ugle-dørskilt (se mit allerførste indlæg). Men så stødte jeg på Marina, der har været så sød at skrive en kommentar på min blog, og blev inspireret af de fine ugler, hun har lavet. Jeg kopierede ideen, og har i stedet hængt uglen på vores dør med vores navne.


Så er der jo de fantastisk fine fugle, som jeg har fundet på Krudtuglens Mors Univers. Dem har jeg nu lavet tre stykker af, og hængt på det fine lille juletræ. De er lidt ensomme lige nu, da jeg ikke har haft tid til at gøre mere ved træet. Men det må være næste projekt.


Sidst men ikke mindst, har jeg også set Rie Elise Larsens fine papiruroer i butikkerne, og haft i tankerne at jeg selv ville lave nogen magen til. Og da jeg så stødte på Rakel, som selv havde lavet nogen, så gik jeg også i gang. Uroen hænger egentlig i vinduet, men jeg kunne ikke tage et billede, der blev bare nogenlunde, så jeg flyttede den lige til anledningen.


I skal have tusinde tak for inspirationen. Jeg har ikke et eneste sekund fortrudt, at jeg meldte mig ind i denne krea-blog-verden. Det er skønt at tænde for sin computer hver morgen og blive inspireret på ny af alle jeres fine ting. Jeg håber bare, at jeg kan give lidt inspiration tilbage til jer også ...

Kh Tine

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine dine fugle!! Glæder mig meget til at følge din blog!!

    SvarSlet
  2. Hej Tine
    Faldt tilfældigt over din blog og den er lige noget for mig :-)) Vil helt sikkert læse med fast her.
    Jeg er også ny blogger. Startede i oktober, men har den sidste måned ligget underdrejet med sygdom og graviditetskvalme, så det er bare for lidt jeg får gjort ved min blog pt. Håber kvalmen forsvinder snart :-)

    Glædelig julemåned til dig.

    Kh Tina :-)

    SvarSlet
  3. Hej begge 2.

    Tusind tak for jeres rosende ord. Hvor er jeg glad for, at I vil følge lidt med på min blog.
    Og til dig Tina, jeg håber, at du snart får det bedre. Jeg vil også helt sikkert følge med på din blog. Og tillykke med graviditeten. Det er da skønt.

    kh Tine

    SvarSlet
  4. Hej! Rigtig søde fugle. Melder mig lige som fast læser. Glæder mig til at følge din kreativitet.

    Kh Kristin

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails