torsdag den 23. maj 2013

vores liv set sådan fra en 4-årigs synsvinkel

jeg er sikker på at alt det her fototagning til instagram har haft sin påvirkning på min nu fireårige datter. Hun er i hvert fald begyndt at tage billeder af alt og alle - og især mad. Disse billeder er de første hun nogensinde har taget. Jeg forestillede mig lidt, at hendes billeder ville blive rystede, uskarpe og ikke rigtig fokusere på noget. Men jeg er faktisk lidt imponeret over hendes evne til at tage nogle fine billeder - i børnehøjde.

Så her får I lige lidt snapshots fra vores hverdag i Livs øjenhøjde :-)




2 kommentarer:

  1. Ha ha cool.... Der kan man bare se hvor meget ungerne kopierer ens handlinger pg hvor meget de egentlig opsnapper!
    Men det er faktisk nogle gode og sigende billeder!

    SvarSlet
  2. Hehe, det er altid sjovt at se vinkler og motiver på børnebilleder. Jeg morer mig også over at se Ingrid snapshots, når hun har lånt telefonen. :)

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails