tirsdag den 28. august 2012

je t'aime

jeg blev lidt inspireret til dette indlæg af tusindfryd og hendes indlæg lige her.

Jeg er helt vild med en fransk hjemmeside, der handler med børnetøj, børnemøbler og alt muligt lækkert til børn. Jeg har i forvejen svært ved at lade være med at købe tøj til mine børn, men her kan jeg jo slet ikke styre mig selv. Der findes faktisk også en fysisk butik i Paris, men der skal jeg vist ikke gå ind, medmindre jeg har penge på lommen (og med det mener jeg mange penge på lommen).

Men altså de franskmænd kan bare noget med at servere tingene på en lækker måde, at få det hele til at se så smukt ud, æstetisk helt ned til detaljerne (som Wenche skriver), og sætte det sammen så øjnene løber i vand.

På hjemmesiden Smallable, kan du se deres nye katalog, som bare er så mega lækkert. Her får du blot en smagsprøve på nogle af de lækre ting, de forhandler.

ps. og så forhandler de bl.a. også We Do Wood :-)








jeg har bare lyst til at eje det hele...

1 kommentar:

  1. sikke en spændende blog du har. Skal da vist være fast læser her :) Kig evt forbi mig.

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails