søndag den 5. august 2012

sidste ferie- og barselsdag

shit, tiden er gået alt for stærkt. De sidste 3 uger med ferie er bare fløjet afsted, og det er de sidste 9,5 måned, hvor jeg har haft barsel, egentlig også. Tiden er kommet, hvor jeg skal starte på arbejde igen. Det er lidt trist og mærkeligt, at det er slut med at gå derhjemme og være sammen med Bertram 24-7, men på den anden side glæder jeg mig også til at komme ud og lave noget andet. Min kæreste har 8 ugers orlov nu, så Bertram skal ikke starte i vuggestue endnu. I stedet er det min tur til at få vasket tøj, komme hjem til mad på bordet og slippe for de fleste rengørings- og indkøbsprojekter :-) (Han ved slet slet ikke, hvad han er gået med til...)

Ugerne er også gået uden megen tid til bloggen. Jeg har flere gange tænkt på, at nu skulle jeg også huske at tage billeder, så jeg kunne lave et indlæg, men det er aldrig blevet til mere end tanken. Jeg må bare konstatere, at jeg er utrolig ringe til at hive kameraet frem. Så I er altså f.eks. gået glip af billeder af en utrolig lækker pulled pork med hjemmelavet burgerboller og coleslaw, kylling i römertopf med linser og æble og dette lækre lækre sommerbrød samt diverse ture til Kronborg Slot, Samsø, og Gråsten.

I stedet får I nogle billeder af min tallerkenhøst i det sønderjyske... Nu er jeg vist ved at være i mål :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails