torsdag den 17. maj 2012

jeg er (mund)lam

i aften har jeg fået en dejlig overraskelse. Vi har været i byen hos nogle venner, og da vi kom hjem, ventede der en skøn skøn gave. Jeg har nemlig vundet Povl Kjærs rokkefår lige her.


Rokkefåret blev i 1981 skabt af Povl Kjær, som en gave til sin niece Julie på 1 år, fremstillet af genbrugstræ og et lammeskind fra hendes bedsteforældres får. I løbet af de næste par år blev et lille antal rokkefår lavet, skindtyper afprøvet og det endelige design fundet. Dette har ikke ændret sig siden, og efterhånden har rokkefåret opnået klassikerstatus. På grund af den høje kvalitet og tidløshed i design gynger mange af de første rokkefår stadigvæk, men nu med en ny generation af børn. 
Pigerne, Jeanette og Louise der står bag bloggen, har jeg mødt til rytmik, som jeg går til sammen med Bertram.
Jeg kan kun anbefale at følge med på deres blog, for de kommer med de lækreste tips til både børn og mødre :-)
Men pas på, for det kan godt blive dyrt!

Tusind tak, piger. Det er virkelig en lækker gave :-)

2 kommentarer:

  1. Sikke en lækkerhed du vandt- og jeg kan godt forstå, at det er en klassiker! ;)

    SvarSlet
  2. OH HVAD!!!! Du er heldig! Nøjjj tillykke!

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails