mandag den 3. oktober 2011

hvidt i hvidt

der er stille her på bloggen. Jeg er gået i graviditets-svale, hvor jeg falder om på sofaen hver aften, når Liv er lagt i seng - ergo krea-stop! Til gengæld hober der sig en liste så lang over to do's, der skal gøres så snart, min barsel begynder. Og det gør den om små tre uger. Det bliver skønt.

I sidste uge havde vi besøg af mine svigerforældre, og det betyder, at mange projekter bliver gjort. Svigerfar er en rigtig handyman, som hygger sig allerbedst, når der er rigeligt at tage sig til. Så mens svigermor leger med Liv, tager hende i zoo og får hende klippet etc., så leger svigerfar i værkstedet i kælderen og ordner diverse projekter for os.

En af de ting, han fik lavet, var toiletskabet, som jeg købte på loppemarked i Forum for noget der føles som 100 år siden. Nu hænger det så fint over den lille kommode i soveværelset. Skabet indeholder nu mine smykker, parfume samt diverse neglelak.
Virkelig dejligt at få styr på det :-)



I morgen skal jeg tage billeder af nogle af de nye smykker, jeg har, som skabet gemmer på, så I kan se dem ... de er virkelig fine.

4 kommentarer:

  1. Det er så fint, når de gamle toiletskabe bliver brugt på ny. Dejligt med en handy svigerfar! Hos mig hænger to af dem på kontoret til alle småtingene.

    SvarSlet
  2. Hvor skønt at have sådan en hjælpsom familie ved hånden. Og virkelig fint skab.

    SvarSlet
  3. hej Tine
    Hvor ser det fint ud med det skab. Jeg har lige været i den fine trøje, jeg synes den passede perfekt til at samle æbler i i haven :) desværre måtte den af fordi den blev for varm, men nu ligger den klar :)

    SvarSlet
  4. Hej Heidi
    Jeg glæder mig også meget til at tage min i brug. Men ja, det er nok stadig lidt for varmt.

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails