torsdag den 24. marts 2011

og jeg bliver ved ...

... med at lave sukkerblomster ;-)


5 kommentarer:

  1. altså Tine da, hvad er det du sysler med for nogle hemmeligheder?! Spændende;)

    SvarSlet
  2. Venter spændt...
    Kan du lære mig det, Isak fylder 5 om et par uger, det kunne være fint at pynte hans fødselsdagskager m. Blomster. Kh Mia

    SvarSlet
  3. Sikke en produktion du har gang i!

    SvarSlet
  4. Hej Tine Har lige fundet din blog via Tusindfryd. Sjovt, jeg har også gået og fiflet med ideen om at lave sukkerblomster til mit næste cupcake orgie:-) Er det svært? og kan man få både råvarer og vejledning i Specialkøbmanden, som jeg også er helt vild med. Kh Karina

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails