fredag den 4. marts 2011

cupcakes og hygge

så er det i morgen, at jeg får besøg af 11 skønne kvinder til cupcake-workshop anført af Julia, der kommer helt fra Århus, for at lære os lidt om cupcakes kreationer.
Ih hvor jeg altså glæder mig.
Jeg lavede mini cupcakes i går til middagen ni vuggestuen, og min dekoration var ikke en, jeg ville tage billede af og lige frem vise frem her på bloggen. Men efter i morgen håber jeg, at mine cupcakes fremover bliver uimodståelig fristende at både se på og spise.

Vi ses i morgen alle 11. Og til alle I andre, så skal der nok komme en masse billeder ud på bloggen fra dagens udskejelser.

ps. jeg har lånt et billede fra Julias blog. Jeg håber det er ok, Julia?

kh Tine

8 kommentarer:

  1. Hej Tine
    Glæder mig - det bliver så spændende:)
    Ses imorgen:)

    SvarSlet
  2. Øv, hvor ville jeg gerne være med! Øv med sure løg på!
    Håber det bliver fantastisk og glæder mig til at se billeder!

    SvarSlet
  3. Oh, så roligt det låter med cupcake-workshop! Hoppas vi får se lite bilder på resultatet sedan. :-)

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også! Rigtig sødt af dig, at du endnu engang vil åbne dit hjem for os, Tine :-)

    SvarSlet
  5. Det er helt okay! Jeg glæder mig :)

    SvarSlet
  6. Jaaaaa, glæder mig også!! :)

    SvarSlet
  7. Giver Popetotrora ret, hvor lyder det bare super hyggeligt med en cupcake-workshop -s-
    Håber det var hyggeligt :o)

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails