torsdag den 8. juli 2010

med på bølgen

Jeg er nu også hoppet med på "Granny Stripes" bølgen. Jeg har faktisk aldrig rigtig hæklet før, så jeg fik en kollega til at hjælpe mig i gang med tusindfryds fantastiske DIY, som du kan finde her samt en endnu mere detaljeret DIY til starten her. Nedenfor kan I se min prøveklud, som jeg har lavet, inden jeg vil begive mig ud i et 'rigtigt' projekt.


Jeg har fluks været en tur forbi Tante Grøns hjemmeside og købt lidt lækkert garn og den berømte hæklenål. Men jeg købte vist for lidt, for jeg har lyst til endnu flere farver...


Hav en dejlig dag derude.

8 kommentarer:

  1. Ja jeg forstår dig godt.. det er super lækkert tæppe Tusindfryd har lavet.. og tanternes garn er bare så skønt.. Kram fra C

    SvarSlet
  2. Hej Tine..
    Man bliver altså bare hooked:) både af at hækle og ikke mindst af drømmen om et ligeså smukt tæppe som Wenche;)
    Go fornøjelse..
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Ihh, jeg bliver altså nødt til at lære at hækle. Er der nogle bøger du kan anbefale?

    SvarSlet
  4. Hej med jer
    Ja, det er skønt med al den dejlige inspiration herinde.
    Malene - Jeg har ikke kigget i nogen bøger. Jeg brugte bare Tusindfryds DIY. Og så har min kollega, der er hækleekspert, også hjulpet lidt til.
    kh Tine

    SvarSlet
  5. Hej Tine
    Det ser ud som om, at du allerede er blevet ret ferm til at hækle! Jeg tror ikke engang jeg har nok garn, selv om jeg købte 10 nøgler. Hvor stort laver du dit?
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Hej Anne
    Jeg laver i første omgang et dukketæppe. Har slået 61 masker op. Dit ser rimelig stort ud.
    Hvad er det for en garnforretning på Smallegade, du har købt garnet i? Den eneste, jeg kan tænke på, er Garniture. Er det den?
    kh Tine

    SvarSlet
  7. Hej Tine
    Hov, skrev jeg Smallegade? Jeg mente Peter Bangsvej! På venstre hånd et stykke ude (vist nok nr. 59) ligger den.
    Kh Anne

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails