søndag den 31. marts 2013

pakker favoritterne ned

pakker alt mit yndlingstøj ned i en taske. kan ikke begrænse mig. vil have alt med. hvad nu hvis jeg lige mangler den eller den?

Lige om lidt går jeg ud af døren. hen til metroen. sætter mig ind og lader toget føre mig til lufthavnen, hvor min veninde venter på mig. Vi skal nemlig 8 dage til Shanghai.

20 grader, 4 stjernet hotel, tøsehygge, shopping, sightseeing, cafe, restaurant, mere shopping, hygge - det er hvad der er mig i vente.

Jeg glæder mig.


Kan I have det rigtig godt derude så længe. Håber jeg har en masse rigtig gode billeder med hjem til jer. Og mon ikke det bliver til en opdatering på Instagram i ny og næ ;-)

kh Tine

2 kommentarer:

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails