fredag den 5. oktober 2012

det var den barsel...

jeg startede på arbejde for 2 måneder siden nu, men Bertram har været hjemme sammen med sin far. Lige indtil i mandags. Da startede han i vuggestuen. Det er på en måde lidt trist, at han nu ikke skal være herhjemme så meget mere, og det er en hård tid vi går i møde med at vænne os til at være to på arbejde og to små i institution.

Det er den samme vuggestue, som Liv gik i. Og det er den bedste stue med de bedste pædagoger, så jeg føler mig meget tryg ved at aflevere Bertram om morgenen. Jeg ved, at han er i de bedste hænder. Det tog også kun én dags indkøring, så var han klar til at være der hele dagen og hygge sig med en masse nye spændende børn og en masse spændende legetøj. Han smiler og er glad dagen lang. Han er altså bare det kæreste barn på denne jord ;-)


Amen, se ham lige. Han er da den sødeste lille dreng. Og så hjælper det selvfølgelig også, at han har den fineste Marapytta jakke på :-)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at se at Vogelein overtræksbukser holder til to børn(jeg forestiller mig bukserne har været storesøsters)

    SvarSlet
  2. Hej Britta. Lige præcis. De er simpelthen så gode.

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails