tirsdag den 8. november 2011

snart på vej til hygge

i dag skal jeg til strikke/hækle/kage hygge hos Line sammen med en masse af de andre Marapytta-syholds-tøser.
Jeg kan selvfølgelig ikke komme tomhændet, men pga. sygdom og diverse andre skavanker, måtte jeg finde på noget at bage, som jeg havde alle ingredienser til - så jeg ikke skulle ud at trave :-)

Det blev til finskbrød. Jeg ved godt, det ikke er december endnu, meeeen en lille småkage kan man da godt lige tyvstarte med....


Ud over kagerne tager jeg både lidt strikketøj og hæklerier med. Så må vi se, hvad det kan blive til.
Glæder mig til at hygge med jer her lige om lidt!

kh Tine

9 kommentarer:

  1. umm, lækkert :-)
    god fornøjelse senere i dag..

    SvarSlet
  2. Uhm:) Håber I får en rigtig hyggelig eftermiddag:)

    SvarSlet
  3. Mmm, de ser lækre ud! Det er en af mine favorit småkager til jul, så nu bliver jeg da totalt lækkersulten :)

    karenbykaren

    SvarSlet
  4. Mums - mums - mums. Lækker blog som jeg glæder mig til at følge.

    SvarSlet
  5. Det var hyggeligt at se dig igen Tine :) Og dine finskbrød var altså rigtig gode!!

    KH

    SvarSlet
  6. Tak for i går. Det var hyggeligt at se dig igen :-)

    SvarSlet
  7. Ja de smagte jo fantastisk selv om det ikke er december endnu!

    SvarSlet
  8. Hej Anne - I lige måde og tak :-)
    Hej Asli - I lige måde
    Hej Line - jeg er stadig så flov over mit lille stunt, da jeg kom. Håber lugten er helt væk.... Og tak for et par super hyggelige timer. Jeg kommer gerne igen en anden dag.
    kh Tine

    SvarSlet
  9. Mums, de ser godt nok lækre ud! Bliver helt lækkersulten. :)

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails