lørdag den 25. december 2010

glædelig jul allesammen

så blev det sørme jul, og vi kom til Jylland trods vejret. Vi kørte onsdag aften i stedet for torsdag formiddag. Og det tog "kun" 6,5 time i stedet for de normale 2,5 time. Dejligt. Men heldigvis uden ulykker.

Det er ikke blevet til meget krea fra min hånd de sidste par uger. Vi har været ramt af rigtig meget sygdom, men heldigvis ikke her i juledagene. Men jeg har da lige fået syet et par EG smækbukser færdige. De er til en lille nyfødt dreng, som vi håber på at skulle besøge en af dagene.

Og så får I lige et billede af Liv, der ude at kælke juleaftensdag. Det varede nu ikke længe, for det var dælme koldt...


Håber I alle har en dejlig jul!

kh Tine

6 kommentarer:

  1. Også rigtig glædelig jul til dig, Tine :)
    Og ja, det er p****koldt, så kan godt forstå at det ikke bliver til så meget leg i sneen.

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej Tine.

    Også rigtig glædelig jul til dig. Pyh vi havde også familie der skulle komme hjem fra Sjælland, men de lavede samme nummer jer og kørte den 22 december :o)
    Og så vil, jeg da lige lade mig inspirere af dine EG-bukser. Jeg har syet nogle lign. men aldrig tænkt, at jeg kunne sy en rib på. Det tror jeg da vidst jeg skal prøve næste gang :o)
    Forsat god jul og godt nytår :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Tak skal du have.

    Hej Anette
    Jeg synes, det er rigtig fint med ribben forneden. Især her om vinteren, hvor de skal være lidt varmere. Det slutter lidt mere til om benet.
    I lige måde.

    kh Tine

    SvarSlet
  4. Hej Tine
    Også glædelig jul til dig. Jeg er ved at få fnidder af alt det sne... Det er hyggeligt så længe man ikke skal være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt! Men smukt det er det:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Ovr, de er fine! Tak for anbefalingen af bogen - nu tror jeg godt, at jeg tør kaste mig ud i noget med ben- og livlængder ;-)

    Og det er nogle sindssygt flotte ting, du får lavet. WOW!

    Kh, Mette

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails