onsdag den 25. november 2009

babushka babushka

Jeg er ret vild med babushka-dukkerne, og Liv har derfor også flere ting med den fine dukke på. Sidste nyt er en sengerand til hendes tremmeseng. Det var et lidt større projekt, end jeg lige regnede med, men resultatet endte da alligevel med at blive rigtig godt.


Stoffet med babushka-dukkerne er købt hos Garn-iture på Smallegade. Yderstoffet er fra Stof 2000. Sengeranden måler 30 x 380 cm. Jeg har lagt dobbelt pladevat imellem stofferne, så den er lidt mere stabil. Der er desuden kantebånd hele vejen rundt. Bamsen, der sidder i sengen til venstre, har Liv fået af en af mine veninder. Hun har selv syet den, og Liv er fuldstændig vild med den. De bliver krammet og kysset rigtig meget hver aften, inden hun falder i søvn.

Sengeranden er ikke det første jeg syer med babushkaer på. Inden Liv blev født, syede jeg et patchwork tæppe til hende, hvor det samme stof er på bagsiden. Alle stofferne er fra den skønne butik Garn-iture.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails