mandag den 2. september 2013

en smuk smuk bolig

i weekenden var vi alle fire på en lille besøgstur i Jylland. Det er desværre alt for sjældent, vi får taget os sammen til at køre længere nord på end Vejle, når vi er i Jylland - hvor vores forældre bor. Men i denne weekend havde vi planlagt besøg hos hele to vennepar i hhv. Stjær og Randers.

I Randers bor min allerstørste (og vel egentlig nærmest min eneste) krea-veninde. Savnet er nogengange stort efter en at snakke med om stof, malerier, filt og bare ting man selv kan lave. Så jeg glædede mig rigtig meget. Og så ved jeg jo, at det er en kæmpe oplevelse at træde ind i den næsten 250 m2 store herskabslejlighed i midten af Randers fyldt med lækre genbrugsfund, gamle medicinskabe fra Østtyskland og en masse indretningsfinurligheder, som kun hende her kan lave det.

Jeg vil ikke sige så meget mere. Blot lade jer få en bid af hendes lækre hjem. Nyde billederne. Mærke stemningen. Og måske blive inspireret.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails