fredag den 30. marts 2012

bryllupsforberedelser # 1

jeg har ikke skrevet meget om det endnu - men jeg skal altså giftes i år!!!!
Datoen er den 15. september. Vielsen på Frederiksberg og festen på Sonnerupgaard Gods i en stor gammel lade.
Forberedelserne er i fuld gang.....
Der er godt nok mange ting, der skal besluttes, tænkes over og gøres, når man skal holde sådan en fest. Hvilken stil skal det være. Romantisk, moderne, vintage, afslappet, skørt eller noget helt andet.

I første omgang har jeg fundet min kjole. Jeg kan af gode grunde ikke vise den her på bloggen, men jeg kan godt afsløre, at jeg er gået efter en kjole i et vintage-look. Den er købt i den fantastisk fine butik på Frederiksberg, der hedder Vintage Bride. Maria, som har butikken, der i øvrigt også er hendes hjem, er så sød og tager sig rigtig god tid til at hjælpe dig og sætte de helt rigtige accessories til kjolen. Butikken består af to stuer, som er indrettet i en rigtig flot og hyggelige vintage-stil. 100 % gennemført.

Du kan se nogle af de mærker, hun forhandler, lige her:





Hos Vintage Bride, var det ikke svært at finde en kjole. Det var svært at vælge ... Men jeg har den helt rigtig mavefornemmelse efter at have valgt min :-)

Glæder mig helt ufatteligt til at vise jer den efter den 15. september.

5 kommentarer:

  1. wauw nogle flotte kjoler. Og tillykke med det forestående bryllup

    SvarSlet
  2. Stort tillykke! Og sikke nogle fine kjoler! Glæder mig til at føle med i bryllupsforberedelserne. :-)

    SvarSlet
  3. Aj! Jeg kan altså ikke vente til september med at se din kjole.....Det er alt for spændende. Stort tillykke med brylluppet, det må være så skønt at arrangere sit eget <3

    SvarSlet
  4. :-) - fra Jelling

    SvarSlet
  5. Super Blog..!:)

    hvis du sku få brug for hjælp til din store dag så må du endelig sige til..:)

    kig forbi min lille side:

    http://www.facebook.com/pages/Bryllupsfeen-The-Wedding-Planner/128171753921337?bookmark_t=page

    Laver alt fra blomster, dekorationer, servietter, pynt, lagkager og cupcakes..;)

    Love

    Bryllupsfeen

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails