tirsdag den 8. marts 2011

Frau Tulpe

vi havde ferie i uge 8. Den første halvdel tilbragte vi i Lalandia Billund, hvor Liv hyggede sig helt vildt i både badeland og Monkey Tonkey land. Jeg er ikke selv særlig vild med sådanne steder, men når man ser hvor sjovt ens dejlige datter har det, ville man næsten ønske, man aldrig skulle hjem igen...
Nå, men om torsdagen efterlod vi Liv sammen med mine forældre i Billund og kørte selv til Berlin. Her mødtes vi med et sæt venner, som også havde efterladt datteren hos bedsteforældrene.
Vi skulle ikke på sightseeing eller noget i den dur. Vi skulle hygge, spise god mad, drikke vin og øl og så selvfølgelig sove længe ;-)
Hold da op, det var skønt.
Jeg tog ikke særlig mange billeder, men ét tog jeg da.


Jeg skulle selvfølgelig forbi Frau Tulpe i Prenzlauerberg. Det var i øvrigt en fantastisk solskinsdag og der var markedsdag inde i de gamle og utrolig hyggelige gader. Der kunne jeg godt bo!
Men butikken var som altid også super lækker. Jeg kunne jo købe mig fattig. Men jeg holdt mig i skindet og købte kun tre forskellige farver frotte. De havde nemlig frotte i mange forskellige farver. Og vi har jo netop snakket om, at det er så ski.. svært at finde farvet frotte her i DK. Jeg købte gul, brun og rød. Og jeg har da også flere ideer til, hvad det skal bruges til. Spændende.

Kh Tine

2 kommentarer:

  1. Hvor lækkert!
    Iiiih jeg har været i 117 butikker for at finde noget lækkert frotte. Der var du godt nok heldig.
    Tina:-)

    SvarSlet
  2. Elsker Frau Tulpe! Må nok snart til Berlin igen :). Men ellers har de jo også en web-shop...

    SvarSlet

Hej med dig!
Det er super dejligt, at du vil skrive en kommentar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails